Indigo Renderer 3.6 ( EN, WIN/MAC, LIC)
Indigo Renderer 3.6 ( EN, WIN/MAC, LIC)

Indigo Renderer 3.6 ( EN, WIN/MAC, LIC)

2 578,75 zł netto
3 171,86 zł brutto
Ilość
Dostępny


 

Indigo Renderer



Indigo Renderer to fotorealistyczny oparty o fizykę światła silnik renderujący. Dzięki zaawansowanemu modelu fizycznej kamery, realistycznemu systemowi materiałów oraz symulowaniu złożonych sytuacji oświetlenia z zastosowaniem techniki Metropolis Light Transport - Indigo Renderer jest w stanie tworzyć rendery najwyższej jakości i realizmu.

Indigio Render posiada tę samą funkcjonalność co jego okrojona wersja Indigo RT jak również kilka dodatkowych funkcji:

  • oświetlenie warstwowe
  • oświetlenie IES
  • renderowanie sieciowe
  • rozpraszanie podpowierzchniowe
  • wsparcie dla formatów EXR
  • pełną listę różnic pomiędzy wersjami programów można zobaczyć tutaj

Edycja w czasie rzeczywistym

Okno projektowania reprezentacji sceny umożliwia edycję parametrów materiałów czy ustawień kamery w czasie rzeczywistym. W każdej chwili możesz śledzić wyniki drobnych korekt jak również wprowadzić je na stałe poprzez zapisanie sceny z poziomu okna Indigo.

Wykorzystanie procesorów graficznych (GPU)

W silniku Indigo RT zastosowano hybrydowy system przetwarzania danych, dzięki któremu do skomplikowanych obliczeń wykorzystywany jest również procesor graficzny. Efektem zastosowania tego systemu może być nawet 3-krotnie szybsze renderowanie. Wspierane są architektury CUDA jak i OpenCL.

Wsparcie dla animacji i dla kolejkowania renderowania

Dzięki wprowadzeniu formatu Indigo Queue (.igq) Indigo Renderer posiada teraz wbudowane wsparcie dla animacji oraz kolejkowania renderowania. Kolejki bezproblemowo integrują się z sieciową kolejką renderowania co oznacza, że możesz wykorzystywać wszystkie komputery w sieci w celu przyspieszenia tworzenia animamacji bez ryzyka spowolnienia pracy swojej sieci czy komputera.

Aby zobaczyć prezentacja możliwości silnika Indigo Renderer kliknij tutaj.

Minimalne wymagania systemowe:

  • Windows: XP lub nowszy
  • OS X 10.5 Leopard lub nowszy

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • Procesor z SSE2 – Intel Pentium 4 lub lepszy, AMD Opteron / Athlon 64 lub lepszy (Rekomendowane 64bit)
  • Procesor Intel Macintosh – PowerPC (G4/G5) nie są wspierane
  • 1GB RAM (Rekomendowane 4GB)
  • 100MB wolnego miejsca na dysku

Akceleracja GPU:

  • NVIDIA GPU wpierające CUDA 1.1 (GeForce 9800 GT lub nowsze), lub AMD GPU wspierające OpenCL 1.0 (Radeon 4xxx lub nowsze)
  • 512MB pamięci dla GPU
  • 2GB pamięci RAM
  • Rekomendowane GPU: NVIDIA GeForce GTX 4xx / Quadro 4000 / Tesla C2050 (lub nowsze), lub  AMD Radeon 5xxx / FirePro 3D V3800 / FireStream 9350 (lub nowsze)
  • Rekomendowane CPU: Quad-core Intel lub AMD CPU

 

Kompatybilny z 3ds Max, Cinema4D v11.5 - v14, Maya, SketchUp 
 
Liczba użytkowników


 

1

Liczba stanowisk   3
 Wsparcie GPU Nie 
 Wymóg aktywacji Nie 
 Okres ważności licencji

Bezterminowa 



5 Przedmioty