Render[in] 2 (EN, WIN/MAC, LIC)
Render[in] 2 (EN, WIN/MAC, LIC)

Render[in] 2 (EN, WIN/MAC, LIC)

546,00 zł netto
671,58 zł brutto
Ilość
Dostępny



Render[in]


Render[in] to silnik renderujący w pełni zintegrowany z SketchUp do tworzenia renderów w czasie rzeczywistym. Render[in] jest szybki i prosty w obsłudze oraz współpracuje ze wszystkimi znanymi ustawieniami SketchUp (kamera, kolory, tekstury itp.). Możesz również dodawać własne ustawienia np. lustrzane odbicie, punkty oświetlenia, niebo i chmury 3D itp.

Podgląd w czasie rzeczywistym - aby zobaczyć wideo przedstawiające możliwości okna podglądu kliknij tutaj.

Render[in] oferuje rzeczywisty podgląd renderowanego modelu. Okno podglądu monitoruje wszystkie ruchy użytkownika i automatycznie wyświetla wprowadzone zmiany do renderowanego obrazu.

Render[in] umożliwia:

  • szybkie tworzenie wysokiej rozdzielczości renderów bez ograniczeń rozmiaru
  • używanie istniejących już ustawień SketchUp jak również dodawanie własnych
  • tworzenie foto-realistycznych środowisk projektu (woda, piasek, trawa) jak również trójwymiarowego nieba z chmurami
  • tworzenie sztucznych źródeł światła

Pełna integralność - aby zobaczyć wideo przedstawiające pełną intergalność z SketchUp kliknij tutaj.

Render[in] całkowicie integruje się ze środowiskiem SketchUp wykorzystując te same ustawienia programu w celu umożliwienia szybkiego i prostego tworzenia renderów wysokiej rozdzielczości. Po ukończeniu tworzenia modelu, za pomocą Render[in] sprawisz, że Twój projekt będzie wyglądał jak prawdziwy poprzez wykorzystanie realistycznych dodatków jak i modyfikowalne źródła oświetlenia.

Render[in] wykorzystuje ustawienia SketchUp dotyczące:

  • tekstur i materiałów
  • pozycji słońca i cienii
  • podłoża i tła
  • pozycji kamery
  • lokalizacji projektu

Nowe ustawienia tekstur - aby zobaczyć wideo przedstawiające możliwości nowych ustawień tekstur kliknij tutaj.

Render[in] daje użytkownikowi dostęp do jeszcze większej ilości ustawień odnosnie tekstur.

  • dodawanie odbicia czy połysku do materiałów w scenach
  • dodawanie opcji auto-bump do materiałów dla realistycznych tekstur

Ulepszone środowisko 3D - aby zobaczyć wideo przedstawiające możliwości nowych ustawień środowisk 3D kliknij tutaj.

Render[in] oferuje użytkownikowi dodatkowe ustawienia środowiska 3D. Za pomocą ustawień nieba 3D, 4 typów chmur, wody i trawy tworzenie realistycznych środowisk do scen staje się bardzo proste i szybkie.

Sztuczne oświetlenie - aby zobaczyć wideo przedstawiające możliwości sztucznego oświetlenia kliknij tutaj.

Oświetlenie jest kluczowym elementem tworzenia odpowiedniego nastroju w scenach. Za pomocą Render[in] możesz:

  • symulować oświetlenie słoneczne
  • symulować noc i dzień
  • tworzyć świecące obiekty 3D
  • tworzyć gładkie cienie





5 Przedmioty

1 inny produkt w tej samej kategorii: