Adobe Animate CC for Teams ENG Win/Mac
Adobe Animate CC for Teams ENG Win/Mac

Adobe Animate CC for Teams EN

1 645,67 zł netto
2 024,18 zł brutto

  • Kod producenta: 65297549BA01B12
  • Platforma: Windows, Mac
  • Licencja: subskrypcja komercyjna (COM)
  • Forma: wersja elektroniczna
  • Język: angielski (ENG)
Subskrypcja
Ilość
Dostępny

Adobe Animate CC - język angielski


Zachwycające animacje

Przekonaj się, jak zestaw czołowych narzędzi do obróbki animacji wektorowej usprawnia pracę i ułatwia tworzenie materiałów — pozwalając uzyskać wspaniały wygląd zarówno na urządzeniach przenośnych, jak i na wyświetlaczach o najwyższej rozdzielczości.

Nowa era animacji. Dowolna platforma, urządzenie. Dowolny styl

Program pozwala projektować animacje interaktywne przy użyciu zaawansowanych narzędzi do rysowania oraz publikować je na wielu platformach — takich jak Flash/Adobe AIR, HTML5 Canvas, WebGL czy nawet platformy niestandardowe. Dzięki temu mogą z nich korzystać odbiorcy z praktycznie dowolnym komputerem lub urządzeniem mobilnym.


Poznaj Adobe Animate CC

Elastyczność wektorowych pędzli kompozycji

Dzięki nowym wektorowym pędzlom kompozycji można modyfikować ścieżki pociągnięć po ich narysowaniu. Grafika jest skalowana do dowolnej rozdzielczości ze stałą jakością. Można też tworzyć własne pędzle oraz importować pędzle przygotowane w aplikacji Adobe Capture CC.

Animowanie pociągnięć o zmiennej szerokości

Aby utworzyć animację zmiany pociągnięcia, można dodać animację kształtu do pociągnięcia o zmiennej szerokości.

Nowy Edytor ruchu

Na prośbę użytkowników powraca do programu zaktualizowany Edytor ruchu. Zapewnia on teraz szczegółową kontrolę nad właściwościami animacji ruchu, dotyczącymi na przykład efektów kolorystycznych i przekształceń.

Animacje oparte na formacie WebGL

Animacje można publikować w formacie WebGL, aby działały w nowoczesnych przeglądarkach bez wymagania wtyczki Flash Player. Pozwala to również korzystać z przyspieszania sprzętowego.

Warstwy przezroczyste

Program Animate eliminuje potrzebę stosowania czasochłonnych obejść — pozwala szkicować bezpośrednio na innych warstwach.

Integracja z usługą Adobe Stock

Zamiast tracić czas na wyszukiwanie, poświęć go na projektowanie, korzystając z ponad 75 milionów wysokiej jakości obrazów, grafik, filmów, zasobów 3D i naszych kolekcji Premium w aplikacjach. Korzystając z szablonów stron internetowych, wydruków, aplikacji na urządzenia przenośne i innych materiałów, możesz przejść bezpośrednio do tworzenia.


Wybrane nowości Adobe Animate 2023

Automatyczna synchronizacja z ustami

Funkcja automatycznej synchronizacji z ustami ułatwia umieszczanie odpowiednich kształtów ust na osi czasu w oparciu o wybraną warstwę dźwięku. Można w tym celu użyć gotowej listy położeń ust, które rysuje się przy użyciu symbolu graficznego, i nadać im etykiety odpowiadające fonemom. Po zastosowaniu automatycznej synchronizacji z ustami do symbolu graficznego program automatycznie analizuje wybraną warstwę dźwięku i tworzy klatki kluczowe w miejscach odpowiadających fonemom. Dostępne są także dalsze dopasowania oparte na normalnych obiegach pracy i próbniku klatek.

Tworzenie i publikowanie materiałów VR (beta)

Twórcy gier 2D, materiałów edukacyjnych i stron internetowych mogą wykorzystać swoje umiejętności w zakresie pracy z grafiką 2D w programie Animate, aby eksportować animacje rzeczywistości wirtualnej — panoramy i 360 stopni. Te animacje rzeczywistości wirtualnej można umieścić w kanale Facebook, programie pakietu Microsoft Office lub dowolnej witrynie.

Dostosowywanie zasobów na potrzeby zawartości wektorowej i rastrowej

Uchwyty wypaczania wyświetlane na obiektach umożliwiają zmienianie kształtu (zniekształcanie) określonych fragmentów obiektów bez wpływu na inne. Można zaznaczyć wiele obiektów przy użyciu narzędzi do zaznaczania, a następnie przy użyciu narzędzia Wypaczanie zasobów dodać do nich uchwyty wypaczania. Wszystkie zaznaczone obiekty są grupowane podczas tworzenia pierwszego uchwytu wypaczania. Narzędzie Wypaczanie zasobów umożliwia tworzenie animacji klatka po klatce oraz animacji z klatkami pośrednimi dla złożonych kształtów i obrazów bitmapowych.

Nowy ekran początkowy

Teraz twórcy animacji mogą łatwiej rozpocząć pracę z programem Animate. Można wybrać dowolny profil konwersji animacji, a program Animate udostępnia formaty predefiniowane. Wystarczy wybrać profil konwersji spośród zakładek u góry ekranu, na przykład Animacja postaci, Sieci społecznościowe, Gra, Edukacja, Reklamy, Strony internetowe i Zaawansowane. Po wybraniu ustawień predefiniowanych dla poszczególnych profili konwersji można kliknąć przycisk Utwórz, aby rozpocząć tworzenie animacji. W lewym okienku są widoczne ostatnio używane zasoby. U dołu ekranu początkowego są dostępne zasoby przykładowe.

Publikowanie tekstur w sposób zwiększający wydajność

Twórcy animacji mogą teraz pracować nad materiałami w formacie wektorowym, a eksportować je w formatach wektorowych i rastrowych na platformy HTML5.

Warstwy macierzyste i efekty warstw

Teraz można łatwo przełączać pozy w animacjach, porządkując zasoby przy użyciu systemu warstw macierzystych i potomnych. Kiedy obiekt na warstwie macierzystej porusza się, warstwa potomna porusza się wraz z nim. Do warstw można dodawać tinty i filtry, stosować wtapianie w celu ukrywania i pokazywania obiektów, wprowadzać efekt głębi pola i stosować inne modyfikacje. Wszystkie te zmiany można wprowadzać, nie modyfikując obiektów na stole montażowym.

Wymagania systemowe można sprawdzić na stronie Adobe.


65297549BA01C12
50 Przedmioty

3 innych produktów w tej samej kategorii: